Fall favourites + Essentials (beauty&fashion&others)

08:44

Hello all the lovely people reading this!
I decided to combine my fall favourites and essentials, just because I felt like that would me much more fun than the whole post to beauty. Anyways I hope you enjoy. Please do let me know in the comments what are your favourite things for fall.

W tym poście chciałam wam pokazać rzeczy, z którymi się nie rozstaję jesieńią. Dlatego będzie to taka mieszanka, trochę mody, kosmetyków i innych rzeczy :) Mam nadzieję, że się wam spodoba, koniecznie napiszcie, bez czego nie możecie żyć jesienią.
`. I love dark lips for fall. Generally I am such a hudge fan of lipsticks//Bardzo lubię trend "ciemnych ust" podczas jesieni :)
2. I feel like the caption should be #faceofthemonth. After using the same foundation for 2yrs I finally decided to branch out and I couldn't be so happier. The L'oreal True Match founation has light coverage, though it is buildable. 
// Nic chyba nie opisze tego zdjęcia lepiej niż tag #twarzmiesiąca. Po używaniu tych samych kosmetyków przez 2 lata, wreszcie zdecydowałam się je zmienić. Jestem bardzo zadowolona z krycia podkładu True Match, jedyny minus to to, że nie trzyma się zbyt długo.
3. The colours of the 2 nailpolishes might not be the most autumnal, but I love their formula - it is very long lasting. // Może nie są to typowe jesienne kolory, ale lakiery utrzymują się bardzo długo na paznokciach.
4.Discovery of the month. Perfect for people who want to achieve the beachy waves effect. What I do with it is that I sprawy ut onto my hair and then braid my hair for the night. The effect is just stunning.
//Odkrycie tego miesiąca. Idealne dla osób, które chcą osiągnąć efekt - loków jak prosto po wyjściu z morza. Używam produktu na włosach wieczorem i zaplatam na noc warkoczyki. Polecam najpierw wypróbowanie wersji mini tego kosmetyku, zanim zdecydujecie się na zakup większej butelki.
 5.Recently I have been loving tying shirts around my waist. Then if I am cold I can always put them on.//Ostatnio bardzo lubię wiązać koszule w talii, a jeżeli w ciągu dnia jest mi zimno, to po prostu zarzucam je na ramiona :)
 6. My favourite sweater, which I was wearing all the time this past month. I got it for a ridiculously cheap price at h&m.// Ulubiony sweterek, który nosiłam prawie codziennie w ostatnim miesiącu, kupiłam go praktycznie za bezcen w h&m-ie :)
7. I love how my night stand looks right now(yes, this is Mr.Darcy in the picture)//Moja szafka nocna w wydaniu jessienym ( I tak, tam na zdjęciu jest Pan Darcy)
8.This is what I do on fall nights - I cuddle up with my tea and fairy lights on and watch some youtube.//To właśnie robię w zimne jesienne wieczory :)

Photography credits: Me, Justyna Chrobakiewicz
What are your autumn favourites?
I wish you all a great friday :)
xo Susan

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Cudowny sweterek! Mam identyczny. Teraz w zimniejsze dni to mój najlepszy przyjaciel:)

    http://alexa-klasss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. I love that wallpaper in your room:)
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukuję takiego koloru lakieru jak tam widać (niebieski) i dokładnie taki odcień. Może się zaraz do rossmanna przejde to kupie taki jak ty masz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. NICE POST DEAR
    anyway, would you like to follow each other on gfc/bloglovin and instagram?

    NEW POST HERE
    SOMETHING REAL SERIOUS
    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że zostawiłaś u mnie komentarz - dzięki niemu weszłam na bloga i zostaję! A w Instagramie zakochałam się już całkiem :D
    P.S. Fanki essiebutton, łączmy się! ;)

    http://martberry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Thank you for each comment, they literary make my day! :)

+ do not forget to leave a link to your blog I'd love to check it out

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *