Today's boughts (Fair "Dominikański")

11:03

Aby tradycji stało się zadość i z braku innych zajęć odwiedziłam dziś Jarmark Dominikański. Staram się bywać tam co roku, jednak już dawno przestałam dokonywać tam zakupów, nie znajdując nic ciekawego pomiędzy rzędami różnych potrzebnych/niepotrzebnych artykułów, udawałam się prosto do stoiska z jedzeniem. Będąc szczerą dziś wcale nie było inaczej, aczkolwiek z mojego punkt widzenia poczyniłam pewne postępy - kupiłam 2 kartki i dwie zawieszki na ucho (tak to się chyba nazywa) oraz ograniczyłam ilość zjedzonych oscypków do 1,5 :P

Today i was visiting Fair "Dominikański" which takes place every year in Gdańsk. You can buy there basically everything from spices to clothes. I try to visit it every year but to be honest i haven't bought anything in years. But today i've made a progress (at least from my point) and bought 2 postcards and 2 ear cuffs. Enough for me at least 'till next year :)


Bought them at this genious shop - kombokolor



 And just a mug i've bought on sale in Almi Decor.

 Hope you are having a wonderful summer so far!!!

You Might Also Like

0 komentarze

Thank you for each comment, they literary make my day! :)

+ do not forget to leave a link to your blog I'd love to check it out

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *