Summer Style #1: 3 summer destinations&essentials

08:20

Hello all the lovely people reading this!

As you are reading this I am on my vacation. That is why, I would like to talk all things summery today. Hope you will enjoy the selection of outfits I picked out :)
Gdy to czytacie, jestem właśnie na wyjeździe wakacyjnym. Aby trzymać się tego tematu dzisiejszy post jest cały poświęcony letnim stylizacją. Mam nadzieję, że przypadną wam do gustu, te które skomponowałam :)

WAKACJE NAD MORZEM / SEASIDE VACATIONS
WAKACJE W MIEŚCIE / CITY VACATIONS
WAKACJE NA ŁONIE NATURY / VACATIONS IN NATURE

So i guess that's all. Hopefully my post will be usefull to you. I wish you all marvelous and unforgettable vacations. Cause it doesn't really matter WHERE you spend the vacations but with WHO.

To tyle ! Mam nadzieje, że mój post okazał się pomocny. Życzę wszystkim cudownych i niezapomnianych wakacji. Bo nie ważne, GDZIE się spędza wakacje, ważne Z KIM!!!


What are your summer essentials?
xo Susan 

You Might Also Like

0 komentarze

Thank you for each comment, they literary make my day! :)

+ do not forget to leave a link to your blog I'd love to check it out

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *