08:07

Hello all the lovely people reading this!

I hope you Sunday is going great! Thankfully, I took advantage of yesterday's sun, because today the weather is gloomy and foggy. Not that I have a chance to actually stop and reflect on that, since from the morining I am running around like crazy trying to get stuff done(result of procrastinating the whole day yesterday :)). The next week should be busy, but at least it won't be boring!

Mam nadzieję, że niedziela mija wam przyjemnie. Ja płacę karę za to, że przez większość wczorajszego dnia się obijałam i teraz od rana miotam się po domu, próbując zrobić wszystkie te rzeczy, które już dawno powinny być skończone (czyli cała ja :)). Wczoraj świeciło słońce, a dziś chyba nie da się, aby pogoda była jeszcze bardziej depresyjna - mglista i ponura. Czuje się, jakbym żywcem została przeniesiona horroru. A jeżeli chodzi o straszne filmy i Halloween, to nie mogę uwierzyć, że za tydzień kończy się październik, przecież on się dopiero zaczął? Wam też tak szybko minął? :)


Wearing: coat - primark,  to - second hand, jeans - reserved, necklace - friend's, shoes - deichmann
Photography credits: Justyna Chrobakiewicz[click]

Hope you had a great weekend!
xo Susan

You Might Also Like

22 komentarze

  1. mam nadzieję, że zdążysz się ze wszystkim wyrobić i tak, mnie też październik minął jakoś tak szybko :D

    klkniesz u mnie na banner sheinside na pasku bocznym? :*
    ------> www.HELLO-WONDERFUL.blogspot.com <------

    OdpowiedzUsuń
  2. cute outfit, it looks stylish and comfortable x

    http://heytheregood-looking.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Beautiful look.Love the burgundy shirt on you.
    http://www.fabuloustorture.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I love the burgundy! Cute necklace
    xo
    www.laurajaneatelier.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, muszę przyznać, że jedne z moich ulubionych! Wszystko idealnie ze sobą współgra tworząc miejski, nonszalancki i (co chyba najważniejsze) jesienny zestaw :) Oczywiście nie muszę pisać, że podoba mi się parka, wisiorek i bucisze haha, ale jestem też zauroczona bluzeczką i tym, że takie cuda można znaleźć w second - handach :)
    Przesyłam miliony buziaków dla blogerki xx

    OdpowiedzUsuń
  6. Very beautiful fall colors! Love your coat!
    xo, Jane
    http://www.fitfabfunmom.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the coat! perfect for autumn! What about following each other? Just let me know!
    xx
    Sarah

    OdpowiedzUsuń
  8. Na luzie a jednak fajnie :) miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  9. how sweet! you look quite amazing dear!
    Beautiful pictures and great design! Love it!
    I would really appriciate if we would follow each other on GFC and BL! If so please let me know in a comment on my blog^^

    I started following you, waiting for you to follow back ;)
    xoxo Colli
    my Blog - TOBEYOUTIFUL

    OdpowiedzUsuń
  10. So cute and practical!
    cheap-skatefashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi również październik minął nie wiem kiedy, a pogoda nie dopisuje. Mgła przeważa większość dnia i człowiek jest taki leniwy i nic mu się nie chce :)
    Pozdrawiam !:)

    http://kamii-foto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna koszula - ma ładny krój i kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. oohh.. i really love your parka/jacket!! so chic and functional!

    Animated Confessions

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, the parka is wonderful and fits you perfectly!
    xx from Germany/Bavaria, Rena

    www.dressedwithsoul.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hah ja też zawsze odkłądam wszystko na ostatnią chwilę! Dziś walczyłam z kostiumem na jutro. POzdrowionka gorące!!

    http://joannok.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. lovely outfit!
    xo, cheyenne

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Uwielbia połączenie oliwkowej zieleni i bordo <3 Wszystko idealnie do siebie pasuje! Gratulacje dla fotografa za świetne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń

Thank you for each comment, they literary make my day! :)

+ do not forget to leave a link to your blog I'd love to check it out

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *