Inspiring back to school.

06:38

Niechętnie, ale muszę przyznać, że zbliża się czas powrotu do szkoły. W moim odczuciu te wakacje, zresztą jak każde, upłynęły zbyt szybko. Jednak mimo, że jeszcze nie do końca dotarła do mnie myśl, że za około dwa tygodnie będę musiała siedzieć w szkolnej ławce, postanowiłam nie zostawić niczego przypadkowi. Oto moje inspiracje dotyczące rzeczy potrzebnych w nowym roku szkolnym:

As much as i hate to admitt this the going-back-to-school time is coming up. I decided not to levave anything to chance and start preparing now. Here are my inspirations with school things:
 one
 two
  HERE you can find an instruction how to make those beautiful mini magazinge notebooks

Jestem zauroczona pomysłem włożenia kolorowych ołówków do słoika i ozdobienia zeszytów złotkiem. A co wam przypadło do gustu ?
My fav's are deffinetely pencils in the jar and this "gold notebooks". What about you? 

You Might Also Like

0 komentarze

Thank you for each comment, they literary make my day! :)

+ do not forget to leave a link to your blog I'd love to check it out

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *